.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲۲ شعبه آرای مردم نکا را در انتخابات جمع آوری می کند
فرماندار نکا گفت:۱۲۲ صندوق ثابت و سیار آرای مردم شهرستان را در انتخابات پیش روی جمع آوری می کنند.

به گزارش شمال نیوز، عبدالجواد توحیدی مقدم صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تقارن مراسم سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی خارج از مسئولیت و جایگاه ویژه نظامی شأن شخصیت مردمی والایی داشتند به طوری که مورد تأیید همه جریانات و گروه‌های رسمی نظام بودند لذا جهت پاسداشت خون شهدا و این شخصیت شایسته انقلابی مردم بار دیگر با مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جهت هم افزایی و آگاهی هر چه بیشتر با آرمان‌های امام راحل و خون شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

وی همچنین از انتخابات به عنوان یک مانور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی- فرهنگی و همچنین نشانه قدرت نظام در کشور یاد کرد که مردم با هر گرایش و سلیقه فکری در جهت بستر سازی و نشاط اجتماعی حاضر می‌شوند.

فرماندار نکا گفت :۱۲۲ شعبه اخذ رأی شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد بود که از این تعداد ۹۲ شعبه شهری و مرکزی و همچنین ۲۲ شعبه سیار و ثابت در بخش هزار جریب شهرستان نکا هستند.

این مسئول همچنین از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و قانون مند در این شهرستان خبر داد و همچنین متذکر شد: ما به عنوان امین مردم و مسئول اجرای انتخابات هستیم که با برگزاری انتخابات سالم و قانونمندباید زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر گفت: ۵۴ پروژه در حوزه‌های مختلف کشاورزی و عمرانی و خدماتی در شهرستان بهره برداری می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.